Σημειωματάριο σκέψεων, απόψεων, ιδεών.
Για την Εθνική Ανεξαρτησία, την κοινωνική χειραφέτηση,την οικολογία, τον πολιτισμό,την Άμεση Δημοκρατία.
"Για την διαλεκτική, δεν υπάρχει τίποτα το οριστικό, το απόλυτο, το ιερό..."
¨Ενγκελς, Λουδοβ.Φόυερμπαχ
Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015
Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015
Ο ΕΝΔΟΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ
Αγαπητή Ελένα της Λουντμίλα
Ραζουμόφσκαγια
Τα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης ένα από τα βασικά
συνθήματα αντιπαράθεσης στους κόλπους της αριστεράς ήταν το «Μαθητές Καθηγητές
είναι συναγωνιστές». Το σύνθημα αυτό υιοθετούσε η θεσμική αριστερά έχοντας ως
άποψη ότι οι καθηγητές είναι αφενός εργαζόμενοι στο δημόσιο τομέα, αφετέρου
ενεργά μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας. Από την άλλη πλευρά ο χώρος της
ριζοσπαστικής αριστεράς διαφωνούσε μιας και θεωρούσε την εκπαίδευση (όχι άδικα σε
ένα βαθμό) ως ένα από τους βασικούς πυλώνες εμπέδωσης της ιδεολογικής
κυριαρχίας της άρχουσας τάξης και τους
καθηγητές ως εντεταλμένα όργανα τα οποία ως αποστολή είχαν την εμπέδωση στους
μαθητές/σπουδαστές αυτής της κυρίαρχης ιδεολογίας. Ως εκ τούτου στους
εκπαιδευτικούς αγώνες τους ταύτιζε, μιας και τους θεωρούσε εκπαιδευτικούς «μπάτσους», με την πλευρά της αστικής τάξης. Αυτή η ακραία άποψη οδηγούσε στην απόρριψη
του εκπαιδευτικού συστήματος αλλά και της εκπαίδευσης συνολικότερα. Δεν
κρατούσε δηλαδή μια κριτική στάση απέναντι στο περιεχόμενο της εκπαιδευτικής
διδασκαλίας και άρα δεν ενέτασσε την αλλαγή αυτή του περιεχομένου στους αγώνες
της. Προτιμούσε να απορρίπτει συλλήβδην την εκπαίδευση αυτή καθαυτή. Γι’ αυτό
και ένα ακραίο τμήμα της έφτανε στο σημείο να υιοθετεί το σύνθημα «Το μόνο
κόκκινο πανεπιστήμιο είναι αυτό που
καίγεται».
"ΧΙΡΟΣΙΜΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ" στον ΦΟΥ, Δευτέρα 19/1/15 στις 8.15 μμ.

Κινηματογραφική Λέσχη ΦΟΥ
2014 - 2015
2014 - 2015
Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 8.15 μμ
Η Κινηματογραφική Λέσχη του Φ.Ο.Υ. θα προβάλει στο πλαίσιο του μικρού αφιερώματος στον Αλέν Ρενέ την Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 8.15 μμ την ταινία "ΧΙΡΟΣΙΜΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ".
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Μια Γαλλίδα ηθοποιός, που βρίσκεται για λίγες μέρες στην ανοικοδομημένη Χιροσίμα, ζει για 24 ώρες έναν τρελό έρωτα με έναν Ιάπωνα αρχιτέκτονα. Ταυτόχρονα, αναπολεί σκηνές από το τραυματικό παρελθόν της, όταν είχε δεσμό μ' έναν Γερμανό στρατιώτη την περίοδο της Κατοχής. Πάνω σε ένα σενάριο της Μαργκερίτ Ντιράς μια ταινία σταθμός στην ιστορία του σινεμά.