Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Για την αγάπη των φίλων !

Όπως οι περισσότεροι γνωρίζουν την Κυριακή που μας πέρασε διεξήχθησαν οι δημοτικές εκλογές στις οποίες ο γράφων συμμετείχε με το σχήμα των "Πολιτών σε κίνηση". Σε αυτές κατόρθωσε και αναδείχθηκε πρώτος σε σταυρούς (σύμφωνα με τα ανεπίσημα στοιχεία που έχουμε στην διάθεσή μας) στη λίστα των υποψηφίων του Υμηττού για το δημοτικό συμβούλιο, αν και λόγω "συστήματος" τελικά οδηγήθηκε εκτός των δύο πρώτων θέσεων που θα καλύψουν θέσεις στο δημοτικό συμβούλιο. Το γεγονός αυτό δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς την αμέριστη βοήθεια και συμπαράσταση των φίλων, παλιών συμμαθητών και συναγωνιστών στην μέχρι τώρα πορεία του ως ενεργού πολίτη στο κοινωνικό γίγνεσθαι του Δήμου μας. Οφείλει λοιπόν πολλά σε όλους αυτούς και σαν ελάχιστο δείγμα ευγνωμοσύνης οι παρακάτω ευχαριστίες δεν αρκούν.


Ευχαριστίες λοιπόν στην Αίμη και τον Ανδρέα, φίλοι από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου :-) και τους οποίους για δεύτερη φορά δεν μπόρεσα να ικανοποιήσω, στη Ζωή και τον Γιώργο, σημαντικούς συμπαραστάτες πρακτικά αλλά και ψυχικά, στον Στέλιο για την αμέριστη και ανιδιοτελή προσφορά του, στους Τάσο και Χρήστο που μέτρησαν, κυριολεκτικά, την άσφαλτο του Υμηττού προσπαθώντας να βοηθήσουν.
Ακόμη ιδιαίτερες ευχαριστίες στο πολυαγαπημένο μου Βικάκι που στις 7 το πρωί , φορτωμένο τα μπαγκάζια του ταξιδιού πέρασε να "ρίξει" την αγάπη της στην κάλπη, στη Μαρία , παλιά φίλη που μου τηλεφώνησε στις 7.30 σε μια πράξη επιβεβαίωσης των ανθρώπινων σχέσεων που διαπερνούν τους/τις Υμηττιώτες/ισες, στον Σπύρο που βαρέθηκε να πάει να ψηφίσει αλλά με πήρε τηλέφωνο, μου το είπε και είμαι σίγουρος για τη φιλία του η οποία με τιμά.
Δεν μπορώ να παραλείψω τους συντρόφους στα πολιτιστικά Λένα, Ιωάννα, Παρασκευά και Δέσποινα για τη σημαντική παρουσία τους, τον κ. Αλέκο (η βοήθειά του σε υποχρεώνει να συνεχίσεις) αλλά και τους συμμαθητές μου (Σπύρο, Νίκο κλπ)  από Δημοτικό και Γυμνάσιο  καθώς και τους Παύλο και Στάθη οι οποίοι αν και από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους κατέθεσαν την εκτίμησή τους, πράγμα εξίσου σημαντικό.
Αναγκαστικά, για λόγους χώρου, κάποιοι/ες παραλείπονται όχι όμως και από την καρδιά μου.΄

Σας ευχαριστώ λοιπόν όλους! Έστω και ως γλάρος Ιωνάθαν δεν θα υπήρχα χωρίς εσάς!   

Δεν υπάρχουν σχόλια: